Zasady zwrotów i reklamacji

Zwrot:

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni.

Adres do zwrotu:

PPH PROTYM Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Rzemieślnicza 1
62-081 Przeźmierowo
+48 570 867 616

Oświadczenie można sformułować samodzielnie, można też skorzystać z gotowego formularza. Ponadto wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.

Dodatkowe informacje:

  • Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta – art. 38), rzeczy wyprodukowane na indywidualne zamówienie kupującego, według jego wytycznych – nie podlegają możliwości zwrotu.
  • Zwracany towar musi być nieużywany oraz nieotwarty.
  • Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem.
  • Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
  • Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu.

 Reklamacja:

Czas na reklamację: 2 lata (reklamacja z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową).

Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

Reklamację można sformułować samodzielnie, można też skorzystać z gotowego formularza.

Adres do reklamacji:

PPH PROTYM Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Rzemieślnicza 1
62-081 Przeźmierowo
+48 570 867 616

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami.