TEC-2000 Engine Flush Płukanka do silnika
Pojemność: 375 ml
TEC-2000 Engine Flush jest unikalną kompozycją rozpuszczalników i bardzo wydajnych preparatów o właściwościach smarnych. Engine Flush jest jednym z pierwszych i nielicznych preparatów w którym zrezygnowano z Chlorowanych Węglowodorów – co oznacza brak szkodliwych oparów podczas pracy preparatu i czystsze środowisko.
TEC-2000 Engine Flush jest uznawany za jeden z najbardziej skutecznych i efektywnych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Jest bardzo łatwy w użyciu w dowolnych warunkach. Formuła TEC-2000 Engine Flush jest obecna na światowym rynku od ponad 20 lat i cieszy się doskonałą opinią wśród klientów profesjonalnie zajmujących się rynkiem motoryzacyjnym.
Jak stosować?
TEC-2000 Engine Flush należy stosować podczas standardowej wymiany oleju. Należy dodać preparat do silnika, jeszcze do starego oleju. Silnik powinien osiągnąć normalną temperaturę pracy. Po dodaniu preparatu, silnik powinien pracować na biegu jałowym przez ok 10-15 minut (auto powinno znajdować się w wentylowanym pomieszczeniu lub na zewnątrz aby uniknąć zatrucia spalinami). Po tym czasie, należy spuścić stary olej, założyć nowy filtr i uzupełnić stan nowym olejem.
W wypadku gdy silniku pojawiły się problemy takie jak: lepkie pierścienie, nierówna kompresja, zwiększone zużycie oleju lub czarny dym, praca z preparatem powinna trwać ok 25-30 min zanim olej zostanie wymieniony.
Unikalna kombinacja bardzo skutecznych detergentów wraz z bardzo efektywnym smarowaniem pozwala na stosowanie preparatu we wszystkich silnikach spalinowych – benzynowych, diesla oraz zasilanych gazem. Operacja jest całkowicie bezpieczna dla silnika.
Dawkowanie:
Jedna puszka 375ml preparatu TEC-2000 Engine Flush wystarcza na każde 4-5 litrów oleju.
Kiedy zastosować płukanie silnika?
TEC-2000 Engine Flush ,,Płukanka do silnika” zaleca się stosować gdy:
- silnik spala olej
- pojazd wydmuchuje ciemny lub niebieski dym
Jeśli silnik spala olej i efektem tego jest ciemny lub niebieski dym to znaczy że pierścienie mają opór w pracy i nie dotykają ścian cylindra w efekcie przepuszczają olej do komory spalania.
- olej wylatuje przez odmę
- niska kompresja
Jeśli silnik ma problemu z rozruchem, może to oznaczać że pierścienie uległy zapieczeniu przez nagar i zatrzymały się w rowkach pierścieniowych. Podczas pracy silnika ciśnienie w komorze spalania przedostaje się do dolnej części tłoka obniża kompresję w komorze spalania i wydmuchuje olej. Istnieje też możliwość że pierścienie uległy mechanicznemu uszkodzeniu, zdarza się to 1 na 10 przypadków.
- słychać popychacze zaworowe
- olej był wymieniony dłużej niż 15tys. km.
- olej jest starszy niż 12 miesięcy
- auto jeździło większości po mieście
- kupiłeś auto lub silnik i nie znasz jego historii
TEC-2000 Fuel System Cleaner Dodatek do benzyny
Pojemność: 375 ml
Jest to wielofunkcyjny dodatek do paliwa, do silników benzynowych (Fuel System Cleaner). Nie zawiera metali i jest łatwopalny.
Składniki aktywne zawarte w preparacie pomogą zwiększyć żywotność pompy paliwa oraz zmniejszają skutki złej smarności paliw o niskiej zawartości siarki.
Skład i właściwości smarne w TEC-2000 Fuel System Cleaner – zmniejszają zużycie tłoków, pierścieni oraz wtryskiwaczy.
Preparat zawiera silne rozpuszczalniki oraz środki czyszczące dysze wtryskiwaczy, co z kolei poprawia ostateczny kształt wtryskiwanego paliwa. Wpływa to na poprawę procesu spalania.
Dodatek do paliwa wiąże wodę i pozwala pozbyć się jej z całego systemu paliwowego pojazdu.
Dzięki zastosowaniu preparatu instalacja zasilająca, przewody paliwowe, filtr oraz zbiornik paliwa zostaną „osuszone” ze znajdującej się tam wody.
Przeprowadzone testy invitro oraz w normalnej pracy pokazują, że stosowanie TEC-2000 dają natychmiastowe zmniejszenie emisji spalin aż do 60% oraz wzrost mocy o 10%.Testy były przeprowadzone w niezależnych laboratoriach Ministerstwa Transportu (MOT) Wielkiej Brytanii. Regularne stosowanie daje wymierne oszczędności w zużyciu paliwa od 4% do 8%.
Wynik poprawia się gdy TEC-2000 System Cleaner stosowany jest w połączeniu z TEC-2000 Engine Flush.
Dodatkowo TEC-2000 Fuel System Cleaner zredukuje zużycie górnego cylindra i zmniejszenie osadów na katalizatorach. Eliminuje to charakterystyczny zapach “zgniłego jajka” związany z osadzaniem się na katalizatorach spalin.
Produkt będzie również skuteczny w silniku z gaźnikiem.
Jak stosować dodatek do paliwa?
TEC-2000 Fuel System Cleaner uszlachetniacz do benzyny stosuje się wlewając zawartość puszki do zbiornika paliwa. Zaleca się żeby zbiornik był pełny. Operację należy powtórzyć dwa razy w roku, najlepiej stosować na przełomie zimy i wiosny, oraz późną jesienią. Jest to zalecane, ponieważ wtedy panują największe wahania temperatur i woda skrapla się w zbiornikach paliwa. Pojazd może działać na czystym, nierozcieńczonym produkcie.