Czym jest SikaGard 6470?
Preparat SikaGard 6470 to szybkoschnąca powłoka ochrona. Powstał on na bazie kauczuku o doskonałych właściwościach antykorozyjnych i wygłuszających. Przede wszystkim skutecznie chroni podwozie pojazdu przed uderzeniami kamieni lub żwiru i w rezultacie ma wyjątkowe właściwości użytkowe. Ze względu na bardzo dobre właściwości aplikacyjne może łatwo odtworzyć oryginalne struktury. Cechuje się najlepszą w swojej klasie malownością, co jest istotne w przypadku systemów lakierniczych na bazie wody. Po wyschnięciu tworzy wytrzymałą warstwę.
Zalety produktu:
- Szybkoschnący
- Odpony na niskie temperatury
- Elastyczny po wyschnięciu
- Nie spływa i nie kapie w czasie aplikacji
- Doskonałe właściwości wygłuszające i tłumiące
- Łatwe odtworzenie oryginalnej struktury
- Bardzo dobra przyczepność do szerokiej gamy podłoży
- Wyjątkowa odporność na zadrapania, uderzenia i sól drogową
- Możliwość szybkiego malowania systemami lakierniczymi
Jakie jest zastosowanie preparatu?
SikaGard 6470 to preparat, który tworzy powłokę antykorozyjną do napraw i ochronną warstwę w miejscach narażonych na uszkodzenie elementów lakierowanych. Można nim pokrywać elementy samochodu takie jak: progi, nadkola, błotniki przednie i tylne oraz elementy podwozia. SikaGard 6470 może być także stosowany, jako środek wygłuszający w nadkolach. Konkludując wyróżnia się on bardzo dobrą przyczepnością do różnych lakierów i oczywiście bez potrzeby wstępnego przygotowania. Jest jednak przeznaczony tylko dla doświadczonych i profesjonalnych użytkowników.
Jak nakładać SikaGard 6470?
Preparat należy nałożyć lekkim sprzętem do natrysku bezpowietrznego. Przed użyciem należy wstrząsnąć produkt około 40 razy. Elementy, które sąsiadują z polem przeznaczonym do natrysku należy osłonić. Preparat rozpylać w temperaturze pokojowej z zachowaniem 25cm odległości. Rozpylenie powinno układać się w ciągłą warstwę za pomocą układu krzyżowego. Natryskiwanie skończyć, kiedy osiągniemy pożądaną grubość powierzchni. Po wyschnięciu, jeśli istnieje taka potrzeba można nałożyć kolejną warstwę. Zmiana techniki nakładania będzie powodowała różne struktury. Oczywiście preparatu nie należy używać na elementach silnika, układu wydechowego i hamulcowego.