Jak stosować TEC 2000 Diesel Injector Cleaner?
Preparat do czyszczenia wtryskiwaczy TEC 2000 dzięki innowacyjnej formule doskonale sprawdza się do usuwania zanieczyszczeń ze słabej jakości paliw, a także innych zanieczyszczeń gromadzących się w dyszach wtryskiwaczy, w tym nagaru. Regularne stosowanie preparatu uchroni wtryskiwacze przed przelewaniem paliwa, a także przed całkowitym zablokowaniem, a tym samym – kosztownymi naprawami.
TEC 2000 Diesel Injector Cleaner został przetestowany przez wiele niezależnych placówek, które potwierdziły jego skuteczność działania, a także właściwości ograniczające emisję szkodliwych spalin. Preparat redukuje czarny dym z wydechu. Preparat dostępny w puszce o pojemności 375 ml. Środek polecany do stosowania w profesjonalnych warsztatach samochodowych, a także w warunkach domowych.
Procedura czyszczenia wtryskiwaczy z użyciem preparatu TEC 2000 Diesel Injector Cleaner, wymaga podpięcia preparatu bezpośrednio pod przewody paliwowe:
Odłącz przewody paliwowe zasilający i powrotny od listwy.
W miejsce fabrycznych przewodów wepnij przewody serwisowe do czyszczenia wtryskiwaczy, a ich wolne końce umieść w puszcze z preparatem TEC 2000 Diesel Injection Cleaner.
Włącz silnik, od tej chwili silnik niech pracuje na preparacie TEC 2000, jedna puszka tj. 375 ml wystarcza na ok. 20 minut pracy.
Wyłącz silnik, gdy zauważysz, że preparat się już kończy.
Odepnij przewody serwisowe.
Wepnij przewody fabryczne.
- Uwaga: Jeśli jednak efekt jest częściowy lub wtryskiwacze były szczególnie mocno zanieczyszczone zaleca się powtórzenie całej operacji.
- Uwaga: Jeśli żaden z powyższych wariantów jest niemożliwy do zastosowania, należy włożyć koniec rury ssącej z pompy paliwowej pojazdu do puszki TEC 2000 Diesel Injector Cleaner, jednocześnie rura “powrót do zbiornika” również powinna być włożona do puszki. Silnik powinien pracować tak długo, aż zawartość puszki zostanie prawie opróżniona. Chcąc uzyskać lepsze efekty w silnikach o dużych przebiegach, zalecamy przedłużyć procedurę o kolejne 20 minut, wykorzystując dodatkową puszkę 375 ml TEC 2000 Diesel Injection Cleaner.
Uruchom silnik na biegu jałowym na ok. 20 min.
UWAGA:
- nie należy stosować na gorącym silniku, może to doprowadzić do zagotowania preparatu,
- jeśli istnieje szansa, że układ chłodzenia silnika nie jest sprawny, stosować z przerwami,
- stosuj przy otwartej klapie silnika.
Korzyści płynące z zastosowania preparatu do czyszczenia wtrysków będą natychmiast odczuwalne. Praca silnika będzie równa, spaliny widocznie czystsze. Aby zachować wtryskiwacze w czystości i wysokiej sprawności należy powyższe czynności przeprowadzać raz, dwa razy w roku.
Jak działa preparat do czyszczenia wtryskiwaczy Diesel Injector Cleaner?
TEC 2000 Diesel Injector Cleaner jest wielofunkcyjnym preparatem przeznaczanym do czyszczenia wtryskiwaczy, przeznaczonym dla silników diesla. Doskonale czyści wtryskiwacze oraz dysze wtryskiwaczy, przez co znacząco poprawia atomizację oraz strumień wtryskiwanego paliwa. Preparat poprawia spalanie paliwa oraz wymiernie zmniejsza ilość charakterystycznego czarnego dymu wydobywającego się z układu wydechowego.
Właściwości czyszczące preparatu, pozwalają zachować dłuższą sprawność całego silnika. Dane przekazywane z laboratoriów oraz stacji obsługi, wyraźnie wskazują, że regularne stosowanie TEC 2000 Diesel Injector Cleaner przedłuża żywotności wtryskiwaczy.
Testy przeprowadzone w środowisku laboratoryjnym przez niezależne biura certyfikacyjne, jednoznacznie wskazują, że zastosowanie TEC 2000 Diesel Injector Cleaner natychmiast redukuję emisję szkodliwych spalin do 60% oraz zwiększa moc. Zanotowano również zmniejszenie zużycia paliwa od 4% do 8% przy regularnym stosowaniu preparatu.
Czy czyszczenie wtrysków Diesla jest bezpieczne?
Środek do czyszczenia wtryskiwaczy TEC 2000 Diesel Injector Cleaner zawiera silne składniki smarne, nie osusza wtryskiwaczy podczas pracy, jest w pełni bezpieczny. Stosowanie środka odblokuje zapieczone wtryskiwacze i je oczyści, jednocześnie smarując.
Kiedy stosować TEC 2000 Diesel Injector Cleaner?
gdy widzisz dymienie z wydechu,
masz problem z rozruchem silnika szczególnie gdy jest zimny,
wyczuwasz zapach oleju napędowego w oleju silnikowym,
odczuwasz spadek mocy silnika,
zdiagnozujesz rozbieżny korekty paliwowe na testerze diagnostycznym,
kupiłeś używane auto i nie znasz jego historii,
chcesz zwiększyć moc silnika,
po prostu chcesz zadbać o swoje auto,